2011年7月6日 星期三

愛心沙律 Fruit Salad

今天事忙,我上載一張街坊送過來的愛心沙律照片,權作今天的網誌。多謝街坊的關心和支持!這也是我這份工作的其中一種滿足感

Busy today, I upload the picture of fruit salad we got from a kaifong as today's post, thanks for her kindness and support!


3 則留言:

阿妹 提到...

hi,我住係雅濤閣, 成日都見到您同您助手出現, 好勤力, 俾個讚您地! 最近好煩呀, 我一個星期淨係得星期六休息可以晏d起身, 但係自從地盤開工之後(唔知係唔係港鐡地盤), 星期六都好準時早上8點就開工,仲要係打裝,嘈到爆燈! 好慘呀, 佢開工我就要起身, 想休息耐d都唔得, 我一個星期淨係得呢日可以唔使較鐘起身,估唔到都有個地盤鐘叫醒! 可唔可以反映吓呢?謝謝!
[版主回覆07/21/2011 21:20:00]已和港鐵反映,未知最近情況有否改善?

青蛙仔 提到...

正喎, 你應得的!

阿妹 提到...

多謝您既反映呀, but 真係好唔好意思咁講, 情況依舊咯! anyway, 謝謝您的跟進和努力! 今朝又見到您, 每次您派傳單俾我,講真其實我唔係咁想接, 但係見到您既笑容, 都唔好意思唔接咯! 每次見到您都提醒我要笑多d! 祝福您!
[版主回覆09/07/2011 14:03:00]thanks