2008年2月21日 星期四

徐遠華議員辦事處即將投入服務! Kevin Tsui's Office : 3 Welfare Rd.

上任兩個多月後,我昨天終於與業主簽下合約,租下惠福道3號珍寶閣的地舖(下圖的"裕興"舖位),裝修約2星期後就可投入服務。


黃竹坑區終於有自己的議員辦事處,我也可以貼身服務地區了,算不算是元宵節的一份小禮物呢?

未來的日子,地鐵出入口、黃竹坑工廠區規劃、黃竹坑邨的重建,還有區內的交通等等,都是我必須努力跟進的地區事務。

有了辦事處後,會方便我跟進地區工作,我也會更加努力!開張後,大家有空就到我辦事處坐一坐啊。

PS: 今早再到深灣,本想在南濤閣派發單張,宣傳107巴士站移前,誰知天公又不作美,才派了約20分鐘就下雨了。我今天傍晚會再落區,以免浪費已印好的單張。


After more than 2 months of waiting, I finally sign the contract with the owner to have my office at 3 Welfare Road, Wong Chuk Hang! It'll be open in around 2 weeks, after the decoration work is completed.


The office certainly will help me to follow up issues like the SIL project of MTR, the re-zoning of WCH industrial area, the re-development of WCH estate, and the local transportation. I'll keep working hard to improve our community!


I welcome you all to come to my office to voice out your opinion and share your ideas with me!






 




惠福道路口,向前走約2分鐘即到珍寶閣。


It takes you about 2 minutes from here to Jumbo Court.



今早下雨,無法派單張。


I can't distribute leaflet this morning because of raining.




昨天同事告訴我一個小個案:消防喉漏水。趁機會拍下來以便跟進。


A small case need to be followed: the hydrant is leaking.


沒有留言: