2008年11月27日 星期四

居民會Banner被惡意破壞 Banners were Deliberately Destroyed

這兩天忙著今晚的港鐵居民會,但今早卻發現我在區內的相關宣傳Banner被惡意破壞!


這已不是區內首次發生這樣"無品"的做法:早前有政黨為求摶宣傳,在區內四處偷掛橫額,我向地政處投訴,被多次警告後,該黨取巧地在最後一刻聽話拆除,轉眼卻又掛在另一個非法位置,如此三番四次令地政處周車勞頓,無疑浪費公帑,最後地政處忍無可忍下全部沒收該黨非法橫額(應該還會罰款)。


其他如華富也有此問題;我懷疑我這次被該黨惡意報復,這次更變本加厲,趁我今晚開居民會,就惡意破壞我的宣傳banner。怪不得該黨被社民連的黃毓文斥為"無恥"。


My banners were found deliberately destroyed by other somebody. I suspect the banners were cut by a political party.  All the banner destroyed were about the consultation meeting tonight. It's clearly shown that somebody or some party want to revenge me and my party.


I think it's one of the reason that why such party is denounced as a shameless one.




 


沒有留言: