2008年5月11日 星期日

母親節快樂 Happy Mother's Day(2)

母親節快樂!!!


今天的母親節一日遊剛剛結束,我趁還有時間,現在在辦事處上載今天的照片到這裡,和大家一起分享。等一會我就要回家,和媽媽過母親節,說起來我已好久沒有跟父母一起吃飯了。


今天才有一位熟街坊問起前段時間亞視節目時我提及我的心血倒流問題(見:http://hk.myblog.yahoo.com/our_wch/article?mid=2190),說照顧好身體就是孝順父母。真的謝謝各位的關心,心血倒流其實不是什麼大事,但我會好好照顧自己的。


Happy Mother's Day!!


I just back from a local trip. I'm uploading some of the pictures we took to this blog to share with you. I'll go home to enjoy the mother's day with my mam. It has been a long time that I havn't have dinner with my parents, I really need to do so, especially on Mother's Day.




香熏園.....



吃飯時派花...


沒有留言: