2008年10月27日 星期一

IN13:無限的我 IN13:INfinite ME

星期天我參加了一個由IN13主辦的名為"無限的我"的活動,服務的對象是有特殊需要和智障的兒童,活動地點是音樂農莊。我也是第一次去呢。(http://www.musicfarm.com.hk/ index2.htm) 


I went to the Music Farm to participate an activity held by the IN13, a group formed by volunteers, and the theme of this activity is 'INfinite ME', aiming to help children who have special need or disabled, and spread a meessage that there are infinite possibilities in everyone of us to fulfill our dream.


我和另外一位元朗區區議員麥業成先生,簡單致辭,我希望大家以平等的心態和眼光對待所有人,包括有特別需要的朋友,就如音符一樣,每個都不同,但合在一起就能奏出美麗而動聽的樂章。


I was one of the speaker and I said everyone of us is qunite and equal, just like the musical notation, if we could treat each other equally, we could make up as a beautiful song.


下面這位歌手,王靖,大家可能在銅鑼灣和旺角行人專用區見過,他唱得非常投入,尤其是演繹他自己作詞作曲的作品的時候。


Here we had the performer, Jing Wong, who sometimes sings in Causeway Bay and Mongkok. His performance was great, especially when he sang his own work.






沒有留言: