2007年8月13日 星期一

工作以外的Kevin

今天剛好看到一個網友的網誌,說新開了yahoo blog, 希望除下面具,使朋友認識最真的他。

他那篇網誌使我回想起一個大學朋友對我這個網誌的批評和建議,他當時很坦白跟我說:唔係住係深灣、黃竹坑既人睇左會覺得好悶,因為你個blog只係見到你工作既一面,我唔係住係果區,睇黎做咩?!我相信好多人會鐘意你講多D平日既生活,多D反映你整全既一面。

所以,我給這位網友的回應是這樣的:

我的blog主要是我的工作平台。有大學朋友說我的blog很悶,因為只見到我工作的一面;而且因為工作性質關係,我的blog裡會有頗強的宣傳我地區工作的味道。雖然裡面的我並沒有戴面具,但我聽朋友的批評後,深自反思,所以也打算以後在blog裡講多一些個人生活點滴,以反映一個更整全的徐遠華吧。

工作佔據了我大部份時間,閒暇時我喜歡看書、看電影、跑步、打羽毛球等等,我稍後的網誌會加多一些這些方面的內容,希望大家以後會對我的blog改觀吧。

補記: 我在9月11日寫了我的嗜好,詳見:http://hk.myblog.yahoo.com/our_wch/article?mid=635&new=1

 


沒有留言: