2010年3月26日 星期五

黃竹坑籌款 Fund Raising in WCH


昨晚在黃竹坑籌款,因途徑的大多是回家的南濤閣三座住戶,人數不多,去年一個多小時籌了700多。今年我目標在1000元,不知是否因天冷風大還是其他原因,今年約兩小時只籌了900多。雖以途徑的人口計算反映已可接受,可惜未能達到我的目標。


不過有很令我感動的居民:有居民看到我籌款,在雅濤閣巴士總站下車後,特意走回來幫我買了手上一疊奬券,除了感謝她的慷慨,更感謝她這份心意!又有珍寶閣居民本來可徑直回家,特意迂迴地走過來捐款。


多謝大家的支持!


I raised fund for Democratic Party at WCH yesterday, though it got cold and windy. I raised 900 in around 2 hours. It touched me when a resident walked back from the Broadview Court to donate money for me when she saw me raising fund near the WCH bus ternimal. Another walked an indirect way to donate, even though she could just walked directly to her home to save her time.


Thank you all for your support!








1 則留言:

Kenneth 提到...

差不多達標,成績不錯。看來頗得人望,應該高興。