2007年12月23日 星期日

Merry Christmas and Happy New Year!

今晚就是平安夜了。在此,謹與各位說聲:Merry Christmas and Happy New Year!


我雖然從教會學校畢業,卻並不是教徒;但我很喜歡 唐 君毅先生這樣一句話:我雖然沒有宗教信仰,但我有宗教情懷。


我相信,「事事感恩」就是這樣一種宗教情懷。


在此,感謝我每一位家人、朋友、同事、同學、網友,以及所有黃竹坑區的居民:感謝你們對我的關心、鼓勵和支持。


再祝大家在2008年身體健康,事事順遂!


PS: 我明天起會放假一星期,明年與各位再續網緣」。


The Christmas and New Year are coming; I wish you a Merry Christmas and Happy New Year!


I'm not a Christian, nor a catholic, but I share the belief that we should always be grateful to people around us and things happened. 


I thank you all for your love, encouragement and support! And I wish you a fruitful year 2008.


沒有留言: