2007年12月18日 星期二

行會終通過南區地鐵 South Island Line Confirmed in Exco

I am sorry that I cannot provide an English leaflet, due to the resource reason. It is a leaflet about my follow up of the MTR South Island Line issue.


Finally, this project has been confirmed in Exco. So the next stage of my follow up will be fighting for an exit of the Wong Chuk Hang MTR station, which should be located near to Shum Wan, and it should be convenient for Ocean Court and residents in Aberdeen to use the station.


There are also many transport issues I will keep following up in the new district council, such as the frequency of Rt. 72A and 78 buses were cut by the bus company, and the rejection of mid-night mini-bus.


And I keep looking for my own office, but a lot of work has to be done. Because it's hard to find a shop which is suitable and we can afford


我們爭取多時的南區地鐵終於獲行政會議通過,接下來,就進入爭取地鐵出入口的階段了。


一如我在選舉期的宣傳,爭取便利居民出入的地鐵站出入口,現在我當選了,這自然是我任內最重要的工作。


除此之外,我一直謹記,改善區內交通,這是本區居民最主要的訴求。故我在新一界的區議會裡,將跟進以下事項:



1.新巴/城巴申請加價5.8%
2.區議會休會期間,72A、78號班次被削減
3.深灣通宵小巴4X被否決,N4C小巴能否繞入深灣


單張的另一部份,是我尋找辦事處進展緩慢,但我會繼續努力,一定會在區內開設辦事處,以更好地服務居民。




 


沒有留言: