2008年3月11日 星期二

設計咭片 Namecard Designing

我一向不黯設計,加上早前因一直未能找到辦事處,地址未確定下來,所以連咭片也不敢印,只能用舊的,竟一直用到現在。


想來真慚愧,剛上任加上新年,特別多認識前輩朋友的機會,我卻仍舊用以前的咭片;有時覺得尷尬,甚至不派算了。


今天下午用了好幾個小時,加上同事、朋友的建議和意見,終於設計了下面這款咭片和辦事處的廣告牌。各位覺得怎樣?有意見請儘早提啊,我這兩天就要拿去印了。


I'm not good at designing. Because of the address of my office is not confirmed untill two weeks ago, I've not prepared my new namecard. I spent the whole afternoon to design the following namecard and the noticeboard of my office. I'll order to print my new namecard in two days. Your comments are welcome.


 



Front pape of my new namecard.新咭片正面。


The spelling of "councillor" was corrected! 議員的英文串法已改正!



Back page. 背面。


I'll highline my name on the right hand side to green colour.我會把我右邊的名字改為綠色。


 




My old namecard. 舊咭片。


沒有留言: