2009年6月30日 星期二

鴨脷洲風之塔公園 Ap Lei Chau Wind Tower Park

今天區議會去了視察興建中的鴨脷洲風之塔公園,公園遠比我想像中的大和漂亮!預計今年九月即可竣工並開放給市民使用。我拍了一些照片,大家先睹為快。

The SDC had sited the Ap Lei Chau Wind Tower Park, the construction work is still on going. It'll be completed and open to public in September. I've taken some pictures to share with you. 




















5 則留言:

青蛙仔 提到...

工程完成後, 有機會要入去行下先!

wingwing 提到...

             好呀...    下次我會去睇 ^^

羽毛球勁人 提到...

我去體個來覺得莊收左好好呀.

林君復 提到...

好像建得頗為不俗呢。

win 提到...

我是當地住戶, 這公園有些大而冇檔, 整個公園, 樹小到離哂大譜, 大部份坐椅上沒有樹遮蓋, 熱天曬到 7 彩, 叫人点坐呀!  所以起呢個公園係浪費金錢 .